Team Hansen

Team Hansen

mandag 3. mars 2014

En attenårig jente forteller moren at hun er gravid. Moren blir helt
fortvilet og spør:
- Hvem er det jævla svinet, som har gjort dette mot deg??
Jeg forlanger å få vite hvem det er, og få prate med ham!!
Jenta tar opp telefonen, og ringer. En halvtime etter stopper en Ferrari utenfor huset deres, og en distingvert herre går ut av bilen, og ringer på døren. Mora går ut, og mannen sier:

- Datteren deres har fortalt meg om problemet. Jeg kan ikke gifte meg på grunn av familiesituasjonen min, men vil ta ansvaret for det som eventuellt skjer, og har skjedd!. Jeg vil betale alle kostnader, og ta meg av datteren deres for resten av livet hennes. Om en jente blir født, vil jeg gi henne to klesbutikker, et stort hus og en villa ved stranden, samt en konto med 25 millioner kroner!
Om det er en gutt, vil jeg gi ham 2 fabrikker, og en konto med 45
millioner.
Om det blir tvillinger, får de 25 millioner hver, samt en fabrikk til
begge.
Og, om hun spontanaborterer, ja da vet jeg ikke helt hva jeg skal gjøre... Hva foreslår dere ?
Fram til nå, hadde faren i familien vært stille.
Nå plasserte han en myndig hånd på mannens skulder, og sa:
Da puler du henne en gang til !!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar